جستجوی این وبلاگ

شایسته سالاری از نوع حکومت آخوندی


آقای عنابستانی که معرف حضور تمام ملت عزیز هستند در نطق جدیدشان اعتراف کردند به این موضوع که ملاک جذب و ماندگار نه تنها در دانشگاه بلکه بطور کلی در نظام فاسد سیستماتیک جمهوری آخوندی وفاداری به جمهوری اسلامی است. یعنی سعید حدادیان بمناسبت وفاداری به این نظام دیکتاتوری در منظر شایسته سالاری حکومتی محقق تر از اساتید تحصیل کرده  و دانا هستند. آقای حدادیان در سال جدید در مقطع کارشناسی ارشد متون نظم پایداری که از گرایش ‌های رشته ادبیات در مقطع کارشناسی‌ارشد را تدریس خواهدکرد.

در طی تصویه دانشگاه از عناصر ناخودی‌ها  که همان اساتید و دانشجویان مخالف یا معترض دولت هستند رتبه علمی و سطح آموزشی بشدت افت خواهد کرد.

بعد از از دست دادن استقلال کانون وکلا اینبار دانشگاه نیز از

مسیر علم ورزی و دانش خارج میشود.

گفته های عنابستانی 

عنابستانی، نماینده مجلس: نخبه بودن نمی تواند مانع اخراج شود، اساتید دانشگاه باید به جمهوری اسلامی وفادار باشند/بررسی کردم، اساتید اخراجی ۶ یا ۷ نفر بیشتر نیستند/ دلشان برای ۵۸ استاد اخراج شده می‌سوزد، پس ۳ هزار نخبه زمان احمدی نژاد چه؟!

عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به اخراج اساتید به دیده‌بان ایران گفت: اخراج اساتید روتین است؛ هرکسی تخلفی کند باید با او برخورد شود. بیشتر یک فضاسازی سیاسی و تبلیغاتی است. کسانی که به عنوان حمایت از نخبگان و اساتید 58 نفر را لیست کرده‌اند و هیاهو راه انداخته‌اند به نظرم دل‌شان به حال 3 هزار نخبه‌ای که کاملا قانونی مراحل جذبشان را طی کرده بودند و در دولت روحانی با هیاهو و بدون دلیل تمام‌شان از دانشگاه‌ها اخراج شدند، بسوزد.

ما نظاره‌گر نخواهیم ماند ایرانمان را پس میگیریم.



 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

روایت مژگان کشاورز از کودک همسری که در خطر اعدام قرار دارد

مژگان کشاورز، فعال حقوق زنان که مدت یکسال را در زندان قرچک ورامین گذراند با سمیرا سبزیان، کودک همسری که در خطر اعدام قرار دارد، هم‌بند بوده...